星期二, 9月 13, 2016

「勁揪體」嘅開發筆記(一)

由Kit Man創作的「勁揪體」,先在「雨傘運動」期間大發光芒;在今年五月Kit Man決意把這款字型開發成電腦字體,並成功在七月通過網上眾籌而籌得開發資金,開始這漫長艱辛的造字之路。

字.悠人榮幸得到 Kit Man 的同意,轉載他在 Facebook 上的開發筆記,讓我們一起伴著他在這條造字之路上前進!

開發筆記(一): 行氣
喺比人鬧勁揪體無系統正爛泥之後,現正沿著牆壁往上爬⋯⋯

之前都有講過要將佢變成字體總會失去了手寫字嘅隨性,就係會工整 50% 以上。其實我有諗過咁做會唔會失去咗佢太多原來嘅特質; 同時又諗返如果可以比到人「一般人」簡單咁用又不失行氣,識砌嘅就自己慢慢砌(或者用第三方拼字程式),好似彈性更大更好。只要每隻字都有返勁揪嘅叛逆粗幼,其實落雨又有咩好怕喎~






 版權持有人:Kit Man 2016年9月5日
 原文網址:https://www.facebook.com/KitDaSketch/

沒有留言: